13 Απριλίου 2011

Γιατί να μην έρθεις στη Γενική Συνέλευση του Φοιτητικού Συλλόγου την Τρίτη 12/04;;;

Γιατί δε με νοιάζει που μου κόβουν τα βιβλία. Το e-book θα λύσει όλα μου τα προβλήματα λένε οι ΔΑΠίτες.

Γιατί δε με νοιάζει που θα πληρώνω τα συγγράματα μου. Εξάλλου όταν περάσει το νομοσχέδιο ΔιαμαΝΤοπούλου θα πληρώνω και δίδακτρα ...

Γιατί όλα μου τα προβλήματα θα λυθούν δια μαγείας με Αγγλικά και Υπολογιστές στο πρόγραμμα σπουδών, όπως λένε οι συνάδελφοι από την ΠΑΣΠ.

Γιατί οι συγχωνεύσεις των σχολείων δεν επηρεάζουν καθόλου το εργασιακό μου μέλλον. Ή θα ασχοληθώ με την έρευνα ή ο μπαμπάς μου θα μου ανοίξει φροντιστήριο.

Γιατί δεν με νοιάζει που θα διορίζονται όλο και λιγότεροι στον ΑΣΕΠ. Η μαμά μου μου λέει ότι είμαι πολυ έξυπνος για να μην περάσω.

Γιατί τις αποφάσεις για την καθημερινότητά μου στη σχολή θέλω να τις παίρνουν τα κομματικά γραφεία των παρατάξεων και όχι ο φοιτητικός μου σύλλογος. Αυτούς ξέρω. Αυτούς εμπιστεύομαι.